seks

Rahsia Seks Wanita

Posted on Updated on

Meskipun bernafsu untuk seks tetapi tidak ramai wanita yang sanggup meluahkan hasrat tersebut. Sifat malu yang menebal dalam diri wanita menyebabkan mereka mengharapkan suami ‘faham-faham’ sendiri kehendak ini. Namun realitinya, sungguhpun lama hidup berumahtangga suami ataupun kaum lelaki kadangkala masih tidak dapat meneka bila isteri mahukan hubungan seks. Para suami, jangan biarkan ini berlaku, baca artikel di bawah untuk mengetahui bila situasinya isteri menginginkan hubungan seks.

BILA BERJAUHAN DENGAN PASANGAN
Apabila suami meninggalkan isteri berhari-hari untuk ke luar daerah, masa tidur di ranjang bersendirianlah yang akan membangkitkan ghairah isteri untuk berjimak. Ketika ini isteri mungkin akan teringat-ingat waktu dirinya sedang bermesra dengan suami, yang seterusnya akan membuatkan nafsunya untuk seks membuak-buak. Tidak hairanlah bila suami pulang, isteri akan melakukan sesuatu yang akan membawa suami mereka terus ke ranjang.

WAKTU SUBUR
Setiap wanita punya waktu suburnya iaitu hari ke-14 selepas kedatangan haid. Ketika itu waktu subur atau ovulasi, nafsu wanita terhadap seks memang tinggi. Tanpa rangsangan syahwat yang hebat sekalipun isteri akan tetap terangsang untuk seks, malah mungkin ada isteri yang terlebih dahulu memulakan langkah merangsang suami untuk berasmara denganya. Pihak suami tidak perlulah hairan dgn situasi ini atau menganggap isteri ‘buang tebiat’ kerana ini sememangnya sudah menjadi kitaran semulajadi kaum wanita. Apa yang perlu dilakukan cuma mengambil kesempatan terhadap waktu ini.

Mencari G-Spot

Bagaimanakah caranya mencari G-Spot? Inginkan panduan? Sila rujuk di sini (18sx* – untuk mereka yang sah di sisi undang-undang untuk melayari laman ini sahaja).

Foreplay

Apakah wilayah yang penting sebagai pembangkit kehangatan sebelum menikmati hubungan intim?

Dahi – Minta teman anda menghembuskan nafas sehingga terasa kehangatannya. Cium dengan penuh romantis

Leher – Mulakan dengan mencium dagu, kemudian dengan belaian cium leher belakangnya.

Telinga – Usap telinga pasangan anda dengan lidah.

Bibir – Cium perlahan-lahan dan dengan lama.

Mulut – Beri ciuman french kiss yang mengejutkan!

Cara Urutan Untuk Zakar Besar, Kuat, Panjang dan Kental

Posted on

Mahu zakar anda kuat perkasa, segar, panjang dan kental? Ini caranya…

Mengasak
Semasa mengasak urut dari bahagian pangkal lubang dubur, tarik sehingga ke pangkal kantung buah zakar. Gunakan kelima-lima jari anda ditutup rapat. Asak guna tangan kiri dan kanan bergilir-gilir, urut dan tarik ke atas. Buat dengan perlahan, tekanan yang tidak terlalu kuat dan jangan gopoh. Tarik nafas anda dalam-dalam untuk mengumpul oksigen yang cukup dalam darah, kemudian, tahan nafas anda dan tumpukan pada kawasan zakar. Apabila mengasak anda akan lihat batang zakar anda mengembang. Itu satu petanda yang baik… buat proses mengasak ini kira-kira 10-15 minit setiap hari.

Menjabat
Anda kena faham kaedah ini untuk membuang angin pada urat zakar supaya zakar anda lebih kuat. Cuba anda fikir apa berlaku kalau saluran brek kereta anda ada angin.. Mestila brek x berapa makan kan…? sama la macam zakar kita gak.. so masa berjabat ni.. letakkan jari anda pada bahaian tepi pangkal zakar anda dan rasa lubang cincin itu… tarik nafas dalam-dalam… tahan nafas sambil menekan lubang cincin.. apabila dah tak tahan lepaskan nafas anda dengan kuat.. ala mcm kita warm up bila nak main sukan tuh… ulang lagi sehingga anda rasa zakar anda terasa lebih segar…

Mengurut
Aku rasalah.. kaedah ni yang paling anda suka buat. haha.. ok..gurau jer .urut batang zakar anda dari bahagian paling pangkal ke hujung. pastikan letakkan minyak yg mencukupi supaya kulit zakar tidak melecet.. kedudukan ibu jari di bahagian atas jari telunjuk (mungkin dengan jari hantu sekali di bahagian bawah) urut perlahan-lahan. Anda juga boleh menggunakan teknik ini. Buat huruf O menggunakan jari telunjuk dan ibu jari, pada pangkal zakar. kemudian lurutkan jari anda dari pangkal hingga ke hujung. Anda akan menolak darah ke bahagian hujung zakar.. bila anda membuat proses ini zakar anda akan mengembang lebih besar sebab darah akan disalurkan dengan baik di dalam pembuluh darah. semasa melurut zakar anda, kemutkan otot zakar anda (seperti hendak menahan kencing) dengan ini urat zakar akan menjadi lebih kuat dan besar.. buat proses ini kira-kira 15-20 minit.. lakukan dengan sabar.. jangan gelojoh.. seelok-eloknya zakar anda separa tegang ataupun tegang semasa mengurut.. tetapi jangan sampai teransang pulak.. kang terpancut. terbatal pulak proses urut anda..

Mengasah
Lepas tu barulah anda mengasah.. ini nak bagi stamina dan ketahanan pada kepala zakar kita supaya tak cepat geli dan boleh bertahan lama semasa bersama nanti.. buatlah pada bahagian atas, bawah, tepi kepala zakar anda. kalau terasa geli berhenti kejap.. pastu sambung balik.. Ingat sekali lagi!! jangan sampai terpancut.

Selamat mencuba!

Rahsia tingkat ghairah seks dengan haruman

Posted on

Haruman yang menarik akan menimbulkan rasa ghairah yang berlainan apabila melakukan hubungan seks. Terdapat pelbagai haruman yang boleh melahirkan rasa ghairah dan sesuai digunakan di dalam bilik tidur sewaktu hubungan intim.

Haruman wangi mampu merangsangkan organ seks yang paling utama iaitu otak. Tidak diketahui bagaimana haruman dapat merangsangkan rasa ghairah seks. Namun rasa tenang dan selesa merupakan resepi penting dalam membentuk seks yang indah dan damai.

Tidak semua wangian adalah bersesuaian untuk digunakan sebagai rangsangan seks. Pilihan perlu dibuat berdasarkan kesesuaian dan penerimaan pasangan. Jangan nanti ia menimbulkan rasa tidak selesa kepada pasangan masing-masing.

Haruman yang paling diketahui akan menimbulkan rasa ghairah dan ransangan seks adalah :-

Bau rose yang memang popular dan bunga rose itu sendiri adalah lambang sayang dan cinta. Yang lain adalah Jasmine, Sandalwood oil dan ylang-ylang.

Memakai minyak wangi yang bersesuaian turut merangsangkan ghairah seks. Begitu juga menggunakan syampu dan sabun badan yang wangi turut merangsangkan ghairah seks.

Haruman sahaja tidak cukup untuk melahirkan seks yang hebat dan hubungan seks yang bermakna. Ia memerlukan nilai kasih sayang yang tinggi dan saling memahami.